zondag 14 oktober 2012

Beterschap

Hoi meiden, 

Hier weer een PanPastel kaartje van mij( gisteren geplaatst op het PanPastel BNL blog). Voor deze kaart heb ik de Spellbinders Resplendant Rectangles genomen en er een easelkaartje mee gemaakt. De gekleurde achtergrond heb ik bewerkt met de PanPastel 580.3 Turquoise Shade met daarover PP 100.5 Titanium White  icm met de mooie Floral Flourishes stempels van Inkadinkado en Versamark. Verder heb ik de kaart nog versierd met een Spellbinders Ovaal, waarvan ik ook een frame heb gemaakt met daarin de  MFT Plentiful Petals bloem , en nog twee swirls afkomstig van de Spellbinders Venetian Motifs. Onderaan de Spellbinders Fancy Framed Tags One. Verder heb ik nog wat "oude" vlinderponsen van Martha Stwewart gebruikt.Ik hoop dat ie in de smaak valt :-)

groetjes,
Elly

20 opmerkingen:

  1. Hij is echt helemaal geweldig mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Wat een mooie PP kleuren.
    Prettige zondag, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of hij in de smaak valt. Hij is schitterend.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer super hoor Elly, zulke kaarten vallen altijd in de smaak hihi je kijkt je ogen uit bij jou!!
    Fijne zondag, groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt weer een wauuuuuuuw kaart Elly, supergaaf!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful as all of your cards are.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is weer geweldig hoor,
    prachtig mooi.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een pracht Elly.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly,
    Ik voel me ineens heel erg ziek worden ☺☺☺.....geintje. Je hebt een SUPER Beterschapskaartje gemaakt en dat is geen geintje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er alweer iets moois van gemaakt Elly,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een feestje om te komen kijken. Prachtig prachtig. Ik wil er niet ziek voor worden, maar je zal hem maar op je mat krijgen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning Work.. Gorgeous Colors. Amazing Die Cuts.. and Gorgeous put together.. BEAUTIFUL!!! :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. El het is weer een plaatje om te kwijlen gewoon super is hij geworden ga er zeker ook een maken nog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superb! Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.