woensdag 29 augustus 2012

Nieuw blog... Pan Pastel BNL


Vandaag is het gloednieuwe blog Pan Pastel BNL online gegaan.
Hiervoor ben ik samen met nog 7 creatieve dames gevraagd als DT lid. Allemaal hebben we een verschillende stijl, en dat maakt het blog nu zo leuk voor iedereen!!
We willen op dit blog met z'n allen graag aan jullie de verschillende creatieve mogelijkheden met Pan Pastels laten zien. 
Dus ik zou zeggen; ga ook een kijkje nemen op het Pan Pastel BNL blog en maak bovendien ook nog kans op een gave candy!!

groetjes, Elly

7 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD Elly.
    Ik ga eens kijken.
    Sinds kort werk ik ook met dat prachtige materiaal. Voor mijn verjaardag heb ik heel wat kleuren gekregen.
    Lieve groetjes en tot gauw op het Doeading feestje, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk elly
    een hartstikke leuk blog met allemaal
    een verschillende stijl wat je al zei
    nou ik ben heel nieuwsgierig wat jullie allemaal gaan plaatsen
    hopelijk ook tutorials
    maar we zien het wel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations Elly ! Your card over a the Pan Pastel Blog is gorgeous, I love your designs :) Have fun ! Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nieuwe "speeltje" !!!
    Wat een geweldig blog en wat een team!!! Ik kom vaak in de winkel bij Joan Gevaert. Ze heeft hem een tijd geleden overgedaan maar staat nog wel regelmatig daar. Een ware kunstenares!!!
    Ben je wel eens in die winkel geweest? Kom maar een keer op de koffie bij me en dan gaan we er samen even heen ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations on the new Design Team Elly, your card is beautiful!

    It's been a busy summer, so I haven't commented here much lately, but I still visit your blog every day.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi elly,
    van harte met je designerplaats!
    Ik ga zeker het blog volgen
    leuk verschillende stijlen bekijken,
    je easelkaart hieronder is weer een juweeltje!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Elly,
    wat ontzettend leuk voor je!!!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.