zondag 6 mei 2012

Viooltjeskaart

Hoi meiden, 

Vandaag wil ik deze viooltjeskaart laten zien. Ik heb hiervoor weer alleen met cardstock gewerkt, en alles is geinkt met Distress inkt. Qua kleur is ie wel weer buiten mijn "comfortzone", maar ik ben er toch best tevreden mee :-). De "viooltjes"  heb ik geponst 
( met de Nellie Snellen Rose Flower pons) uit wit karton en vervolgens met distress inkt hun kleurtjes gegeven. De crackle achtergrond is gemaakt met Crealies Non Stop Crackle stempels. Ik vond het heel leuk om weer eens iets anders dan anders te doen.

groetjes , Elly

39 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt!
    Prachtige viooltjes!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor je zelfgemaakte viooltjes.
    Weer eens wat anders ook deze kleur voor je.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker leuk Elly is vind dit 1 van je mooiste! gr. hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super kaart weer hoor elly ook al is ie totally anders.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi, en veral omdat geen DP gebruikt is.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig Elly, geweldig van kleur en de viooltjes zijn heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Elly je mag wat mij betreft vaker even buiten je comfortzone werken hoor. Dit is werkelijk schitterend. De paarse viooltjes kleuren zo prachtig met je fantastische achtergrond. Super. Fijne zondag
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit een echt ''wauw'' kaartje. Wat mooi van kleur en niet te druk. Mijn complimenten hoor. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem werkelijk prachtig, je viooltjes zijn helemaal top,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die paarse kleur is werkelijk prachtig en je hebt de achtergrond heel mooi gemaakt, heb je dat gestempeld ofzo? De viooltjes zijn ook bijzonder mooi geworden. Al met al een schitterende kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly,
    SUPERSSSSSSSSSSS. Elly.....in no time is buiten je comfortzone je comfortzone ☺☺☺.
    De Non Stop Stamps van Crealies die je voor de achtergrond hebt gebruikt passen PERFECT bij het geheel. SUPERSSSSSSSS
    Fijne ☼-dag
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idd. niet wat we van je gewend zijn wat kleur betreft maar de kaart is wel geweldig mooi.
    Leuk he om de achtergrond zo te maken.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, buiten je comfortzone vind ik dit een puike prestatie, een prachtige kaart is het geworden hoor!
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben gek op viooltjes, vooral van deze donkerpaarse. Dat heb je weer mooi gemaakt!

    Fijne dag,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou hij is anders dan we gewend zijn van je maar ondanks dat weer geweldig!!
    De kleuren zijn prachtig..
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. i do like very much!!!:))
    great flowers

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi gemaakt, en heerlijk om wat kleur te zien!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. inderdaad heel anders maar wel heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Elly, het is heel wat anders als dat we van je 'gewend' zijn. Maar dit ziet er toch ook weer heel mooi uit! De kleur staat mij ook heel erg aan :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Elly, ik houd juist van die kleuren!
    De mogelijkheden zijn onuitputtelijk!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, en de bloemen ook zo mooi gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Just a gorgeous card! Love your use of color and your flowers are wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart El
    mooie bloemen en kleurtjes
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel anders dan anders maar.....ik vínd het mooi....een echt juweeltje!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful creation Elly ! Love the colours, Purple & green look so nice together. The flowers are great ! Greetings, Shirley x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi weer! Leuke kleurtjes.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful violets Elly! Love the colour... this just shows how well you are outside of your comfort zone. 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is weer een pracht Elly.
    Vind het ook echt weer een JUWEELTJE.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mij heb je hoor, met deze paarse tinten, heel mooi Elly!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nie przepadam za fioletem, ale karteczka wyszła śliczna :))

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Elly,

    wat een beauty! Ik wist niet dat je ook zo'n mooi viooltjes kon maken met deze pons!
    Dit ga ik natuuuuurlijk ook proberen want deze pons heb ik toevallig ook, hihi.
    Dus binnenkort zul je op mijn bloggie een kaartje tegenkomen met deze viooltjes!
    http://PouwlasFreubels.blogspot.com

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Hoi Elly,
    wat ben je toch getalenteerd!
    Wat een plaatje van een kaartje,
    prachtige viooltjes,
    het lijken wel echt viooltjes!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Elly

    Wat prachtig, dit is ook wel een echte viooltjes kleur. De lichtblauwe kaart hieronder is ook al zo mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhh woowww Elly,wat een schitterende kaart.
    Wat heb je dat knap gedaan die bloemen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, wat is dit mooi!! Ik ben wel van het paarse.
    En wat een schitterende viooltjes. Net echt met zo'n mooi geel hart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie creaties heb je gemaakt de afgelopen week Elly, schitterend is deze
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hou Elly, toch is deze out of the zone een eigen zone geworden. Hartstikke leuk! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.