vrijdag 4 mei 2012

Lady

Hoi meiden, 

Wat vinden jullie van deze lady? :-)
Hiervoor heb ik weer alleen offwhite linnenkarton gebruikt, en dat ge-inkt met Disstress Victorian Velvet. De hoeken heb ik bestempeld met een Crealies Non Stop Crackle stempel. Daarop heb ik één van de CheeryLynn Lace  Corners Deco E  geplakt. In het midden een Spellbinders Lacey Oval, met daarop een frame gemaakt met de Classic Ovals, en daarin een dubbele (de onderste ietsjes verschoven voor het schaduweffect) Creatable Lady van Marianne Design. Onderop een Joy bloem ( ook bestempeld met de Crackle stempel) en takjes van Marianne Design en van CheeryLynn. De vlinders links en rechts zijn van Marianne Design en de bovenste is weer van CheeryLynn.
Vervolgens heb ik nog pareltjes in de hoeken geplakt en ik heb de Lady ook een parelketting gegeven, want die mag natuurlijk niet ontbreken bij een echte Lady :-)

groetjes, Elly

37 opmerkingen:

  1. hoi Lady Elly wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.
    Je bent echt lekker bezig hé. (lol)

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, die Crealies achtergrond stempels vind ik wel super,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er een heerlijk romantisch kaartje uit, ik vind het prachtig!!!!
    Nog één weekje lieverd:))))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Elly.

    Groetjes van Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi elly
    wat een gave en romantische kaart en zo mooi met die parelketting,SUPER!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tijdens het bloghoppen kwam ik bij je terecht. Ik wil je uitnodigen mijn nieuwe blog een keer te bezoeken als je zin hebt. Het adres is www.noortje-design.blogspot.com en je kunt tot vanavond 21.00 uur een Trouvaille machine winnen ter waarde van € 129,00. Ik hoop je snel een keer te zien!

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful and very elegant card :) I love that lady die :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwwww gaaaaaaaaaaaaf zeg , helemaal mijn kleuren dus ik vind het superrrr !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind haar byzonder MOOI
    fijne dag
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly,
    PRACHTIGE kaart en de Non Stop Crackle stempel van Crealies geeft wel een heel SPECIAAL effect ☺☺☺.
    Zelfs zo SPECIAAL dat ik het volgende mag schrijven namens mijzelf en namens Crealies.
    Liefs Wilma ook namens het Crealiesteam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf gedaan ook die parelketting is een mooie aanvulling!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een chique dame Elly.
    PRACHTIG hoor!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal geweldig Elly.
    Mooie achtergrond.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart Elly. Erg leuk en ideal voor een Lady. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Elly een hele sjieke kaart,heel ladywaardig en helemaal in zo'n mooie kleur. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleurencombi zeg, dat roze met offwhite. En the lady is erg mooi :)
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superchic hoor, heeeeeeel mooi. Bij je voorgaande posten staan ook weer schitterende creaties, petje af!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtkaart met name de achtergrond vind ik geweldig mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart, zoals altijd Elly!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi elly,
    Prachtig zo met de distress inkt.
    Super geheel.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje!! Ben er helemaal weg van.Heel mooi gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er op en top uit hoor deze lady.
    Heel mooi kaartje weer.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauww echt weer prachtig gemaakt! Super mooie kleur heb je gekozen.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is a charming and magical lady

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze Lady is erg mooi hoor Elly.
    Ze is echt een JUWEELTJE.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw.. dit is een heel elegante kaart geworden!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  28. woooow love your card, lovely colours and details
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart weer Elly , leuk zo met die ketting.
    En de hoekjes ook al gebruikt zie ik.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hello Elly,
    Jouw kaartjeshebben altijd zo dat WOW-effect. Zo ook dit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, wat heb je dit weer mooi gedaan. En zoals je het beschrijft, klinkt het allemaal heel eenvoudig, maar je moet er maar opkomen.
    Ik vind de ketting heel leuk gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Elly

    Wat een mooie dame, die crackle stempel is gaaf en geeft een mooi effect, super creatie weer.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. En of het een lady is.... Ze ziet er schitterend uit!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat moet ik hier nog van zeggen........................................................................................................ prachtig met een grote P!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.