zondag 27 mei 2012

Belijdenis kadootje

Hoi meiden, 

Hier eindelijk weer eens een post van mij :-). 
Tja, net als bij jullie waarschijnlijk, komt er met dit mooie weer niet zoveel uit mijn handen qua freubelen. Qua andere dingen trouwens ook niet hahaha...
Ik ben meer buiten te vinden dan binnen, we moeten tenslotte genieten van dit mooie weer zolang we het hebben. Niet dan?
Vandaag ,eerste Pinksterdag was er bij ons in de kerk Belijdenisdienst. Carla, een lieve kennis van mij, deed belijdenis, en daar hoort natuurlijk een passend kadootje bij.
Ik had voor haar een miniboekje ( 6 bij 8,5cm) gekocht, met uitspraken van de Heere Jezus. 


Om dit nu zo maar te geven vond ik een beetje kaal , dus heb ik er een easeldoosje voor gemaakt. Ben zelf helemaal tevreden met het resultaat, ook al was het last-minute werk :-). ( Ik moest het gisterenavond nog maken haha) Tja, uitstellen, en nog eens uitstellen, en dan ...moet je haasten hè :-) . Maar goed, het was op tijd klaar (ik ging alleen niet zo héél vroeg naar bed, dat dan weer niet, haha)
Ik wens jullie vandaag en morgen een fijne gezegende Pinksteren!!

groetjes, Elly

33 opmerkingen:

  1. Super mooi zeg !!!
    Waar je die handen vandaan ?? Ik vind ze zo mooi.
    Helaas was er bij ons dit jaar niemand die belijdenis deed.

    Fijne pinksteren, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Elly,
    Wat een ontroerend mooi kadootje heb je aan Carla gegeven!
    Prachtig en met liefde gemaakt.
    Mooi die handen!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet absoluut niet dat het last-minute work is...
    Hij is prachtig en héél stijlvol!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en een heel mooi presentje wat zeker gewaardeerd werd denk ik.
    Heel mooi om het boekje in een doosje te doen.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi elly
    ik vind de handen ook heel mooi en het boekje
    waar vind je dat nog ??

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi elly
    een prachtig doosje en die handen zijn prachtig,want zulke handen staan ook ergens bij de pergamano patronen voor wie ze zoekt?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer prachtig mooi Elly.
    Echt weer een JUWEELTJE.
    Heb verder fijne pinksterdagen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit mooiiiiiiiiiiiii Elly ik zou je willen vragen hoe kom je aan die gevouwen handen ik ben zelf Christen en zoek vaak naar dit soort dingen dit is zo mooiiiiiiiii en je hebt het prachtig gemaakt .
    Ik hoop dat ik iets van je hoor mijn email is nelliehulsebos.5@gmail.com

    zou heel blij zijn als je iets wist

    fijne dagen liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elly,
    Wat een mooi en persoonlijk geschenk bij zo'n grote stap in iemands leven!! Aandacht...tijd...liefde...het mooiste wat je iemand kunt geven.

    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How did this beautiful work!
    I really liked

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit boekje prachtig verpakt Elly. Een mooier kado kan eigenlijk niet toch? De Pinksterdag is er nog specialer door geworden denk ik.
    Super mooi.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend gemaakt Elly,zo mooi met dat boekje erin.
    Een heel mooi geschenk voor een belijdenis.
    Mijn jongste dochter heeft tweede Pasen belijdenis gedaan.
    Toen hebben we haar een bijbeltje gegeven met zo oud slotje erop.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elly

    Wat is dit prachtig en erg leuk met dat boekje erin.
    Geniet van het mooie weer.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elly, Dit is echt schitterend!!!

    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is just fabulous, I love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt je vriendin's belijdenis een extra tintje gegeven met zo'n mooi, liefdevol cadeau.
    Liefs, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig origineel cadeautje dat zeker.

    ik denk ook zeker dat het zeer gewaardeerd is.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwwwwwwwwwwwwwwww wat is dat een gave esael-dossje geworden Elly, superrrrrrrrrrr!!!
    Ooooooooooooo ik zag jou zaterdagavond al zitten ( aheum ook herkenbaar ff het op laatst doen), twas al warm en moest dat ook nog even.Kort nachtje dus????? Maar het is heel mooi geworden, schitternd papier trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Knap Elly , om zoiets prachtigs onder werkdruk te maken :):):)Ik moet altijd genoeg tijd hebben anders wordt het niks.
    Heel origineel , en ziet er schitterend uit.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Last minute of niet...het ziet er geweldig uit hoor! En vaak kun je juist op het laatste moment toch heus nog wel mooie dingen maken, en ik kan het weten. ;-)
    Je hebt er een prachtig kado van gemaakt!

    Liefs,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dit schitterend gemaakt Elly, petje af!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend toepasselijk doosje Elly !Vaak wanneer er druk achter zit komen de mooiste creaties uit je handen !
    Mss een tip je kunt ook buiten knopen aanzetten hoor :p:p

    Groetjessssss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je het boekje mooi " verpakt" , Elly.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a beautiful gift Elly, it's very special because of all the caring time and thought you put into it.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooh wat een mooi toepasselijk geschenk voor een belijdenis Elly!!! 'k Vind de stans van de gevouwen handen prachtig. Van wie is deze?
    Bij ons is het altijd 2e pinksterdag 's morgens belijdenis doen. Jacqueline en Gert deden met nog 13 anderen belijdenis.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. It's such a beautiful gift! I know she will treasure it always.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een schitterend doosje
    een pareltje weer
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Twoje prace jak zwykle są niesamowicie piękne i można je podziwiać beż końca :))

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een Schitterende en bijzondere creatie, Elly! Ook ik zou graag willen weten waar die handen vandaan komen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooohw wat bijzonder mooi Elly en wat een mooi kado voor deze gelegenheid, iets om te koesteren

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heel mooi deze biddende handen,heb nog nooit zulke mooie gezien,bij ons doen ze de confirmatie met 14 jaar zou ook wel deze handen op een kaart willen maken,waar kan ik die vandaan halen?als het kan graag een berichtje,groetjes van annita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annita,
      De stans heet Praying Hands en is van Sizzix. Maar het is al een "oudje" hoor. Ik heb hem zelf ooit eens op marktplaats gekocht.

      groetjes.
      Elly

      Verwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.