woensdag 18 april 2012

Super leuk nieuwtje.....

Hoi meiden, 
Vandaag even geen kaartje van mij , maar wel een super leuk nieuwtje....

Misschien kennen jullie het blog van Marijke van Ooijen wel, zo niet, dan moeten jullie er echt eens even een kijkje gaan nemen, (KLIK). Zij maakt echt de meest fantastische  nostalgische, romantische poppen, beren en nog heel veel meer moois. Nu is het zo, dat Marijke het afgelopen jaar druk bezig is geweest met het maken van een prachtig nieuw boek: "Marijke's mooie mijmeringen".


 Het boek telt ruim 200 pagina's en is rijkelijk gevuld met foto's, beschrijvingen, patronen en korte verhaaltjes. Nu zullen jullie denken, wat heeft dat met jou te maken........ nou dat zal ik jullie vertellen...... Afgelopen zomer vroeg Marijke me of ik ook aan haar boek wilde meewerken, door enkele creaties te maken. Nou, wie zou daar nee tegen zeggen?? :-) Een grote eer, dus uiteraard heb ik volmondig ja gezegd:-). Nu staan er dus wel 5 pagina's in, gevuld met mijn maaksels. Hoe geweldig leuk is dat dan?? Het zijn deze keer geen echte "Elly dingen" geworden zoals jullie van me gewend zijn, maar aangepast aan Marijke's stijl, dus heel anders, maar wel heel mooi!!
Ik ben dus nu zo trots als een pauw, maar dat zullen jullie vast wel begrijpen :-). 
Op 12 mei is de boekpresentatie in Honselersdijk, en ook ik mag daarbij aanwezig zijn, samen met nog enkele andere blogdames die ook aan het boek hebben  meegewerkt. Super spannend, want ik heb zelf ook nog niets gezien van het eindresultaat, dus ik kan bijna niet wachten tot het 12 mei is :-)
Voor wie het ook leuk vindt om te komen, is hier het adres waar de boekpresentatie van Marijke op zaterdag 12 mei van 11.00u tot 16.00u wordt gehouden:

Endeldijk 37
Honselersdijk.
Dus misschien wel tot ziens daar op zaterdag 12 mei!!!

groetjes, Elly



37 opmerkingen:

  1. Ohhhh super leuk joh!!
    Dat is nog eens een hele eer.
    Maar het is je meer dan gegund want je maakt prachtige creaties.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Elly is dat effuh gááf !super zeg en idd een hele eer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha enne..is goed hoor moet je alleen ff je adres mailen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is nog eens leuk en een hele eer toch? Je wordt nu wel echt een BN-er hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen lieverd, en nu is het geen geheimpje meer, heerlijk hè!$Wat kijk ik uit naar die dag om jou te mogen ontmoeten en ik ben ook heel benieuwd naar je prachtige creaties voor het boek.
    Heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk bericht Elly!
    Geniet er maar van.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi elly
    nou van harte gefeliciteerd met zo iets leuks! en echt iets om trots op te zijn!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Elly, super leuk voor je. Geniet er van hoor.

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Elly..
    Via via kwam ik bij jou blog ..ben dus ook benieuwd naar jou creatie in het boek..
    Het zal prachtig zijn ..
    Hier kan je alleen maar van dromen hihi..
    Lieve groetjes .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Elly, gefeliciteerd. Wat een eer om in een boek te mogen komen met je creaties.
    Geniet ervan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Elly, da kannst Du stolz sein. So wird Deine Arbeit von vielen anerkannt.Ich sende Dir viele Glückwünsche. Gib uns dann bekannt, wo man das Buch kaufen kann!! Gruss, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwwwwwwww wat een gaaf nieuws , ik ben heel benieuwd !!!.
    Ik snap heel goed dat je daar super trots op bent , en terecht want je maakt prachtige kaarten.
    Veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elly

    Van harte gefeliciteerd, wat leuk dat je door Marijke gevraagd ben, dat is vast een heel mooi boek. Je maakt erg mooie kaarten, ik heb even rondgekeken bij je.
    Alvast heel veel plezier op 12 mei bij de presentatie.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Elly,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je publicaties in een boek en ja mag daar echt wel trots op zijn ☺☺☺ SUPER voor je.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Elly,
    wat spannend he, en wat een eer dat ook jij aan het boek mee kon en mocht werken.
    Ik ben super benieuwd naar jou kaarten creaties, maar ik denk dat ze van een hoog oe en ah gehalte zijn.
    Veel liefs en ik zie je de 12 de mei.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Elly,
    Wat bijzonder en mooi...ik wens je alvast een heel fijne dag toe op zaterdag 12 mei bij de presentatie van dit boek.

    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Elly,

    Meisie toch wat een prachtige post heb je gemaakt over mijn aankomende boek..super!

    En wat was het toch een heerlijk dag om bij jou thuis te zijn en prachtig ontwerpen te maken voor in het boek...je bent zo'n warm en gastvrij mens...het was een dag met een gouden randje.

    Natuurlijk wil ik je hartelijk bedanken voor jouw bijdrage aan mijn boek..en ik ben er supertrots op dat jouw prachtige kunstwerkjes, mijn boek zo laten glanzen...

    Dag liefie...tot 12 mei...!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heyyy wat leuk zeg!! Gigagefeliciteerd.
    Je hebt het verdiend hoor, want je maakt zulke leuke dingen:)

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een compliment dat je zo wordt uitgenodigd om mee te werken aan een boek
    Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat superleuk Elly!!
    Het is vlakbij mijn geboortedorp waar m'n ouders nog wonen, n.l. in 's-Gravenzande.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is zeker leuk nieuws Elly.
    Maar Je creaties zijn altijd schitterend mooi.
    Dus verbaasd het me eerlijk gezegd niets.
    Geniet er van,maar blijf ons gek maken met Je mooie creaties.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dat is geweldig nieuws elly en super gaaf.
    van harte proficiat ermee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat leuk allemaal elly
    ja ik zou ook super trots zijn hoor gefeliciteerd
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Elly, een hele eer im voor gevraagd te worden. En zo verdiend! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Elly!
    van harte!
    Wat een grote eer!
    Maar je maakt ook zulke mooie dingen,
    dat je het helemaal hebt verdiend!
    Geniet ervan!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is superrrrrr nieuws Elly, ben heeeeeeeeeel benieuwd wat jou bijdrage is , maar zal best gaaf zijn ! heel mss ga ik langs komen , kan het niet beloven , maar zou het gaaf vinden jullie eens te ontmoeten !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een leuk nieuws, super leuk voor je!! Ik ga meteen even naar haat blog kijken. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gaaaaaaf, en van harte gefeliciteerd! Je hebt het verdiend!!!!

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Grandioos he Elly,...want deze dame kan er wat van, dus je mag je best een trotse pauw voelen,.....geniet ervan en wie weet kom ik op de koffie;o)))

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig Elly!
    Ik ken de beren van Marijke. Zij is een creatief artistiek en getalenteerd iemand!
    Logisch dat je trots bent dat er ook werk van jou in haar boek gepubliceerd wordt.
    Ik ga zeker op zoek straks in de boekwinkel.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldig nieuws dat er creaties van jou in het boek van Marijke staan! Daar mag je echt heel trots op zijn. Van harte gefeliciteerd!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. geweldig ,wat goed zeg, nou echt iets om trots op te zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Elly, ik had het nieuws al uit betrouwbare bron vernomen!
    Maar wel gefeliciteerd met zoiets moois.
    Ik ben trots op je.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow wat geweldig gaaf voor je.
    Van Harte Gefeliciteerd hoor.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat ontzettend leuk Elly! gefeliciteerd en....geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefelciteerd dat je ook in Marijke's boek komt!
    Je kaarten zijn zo al mooi en ben benieuwd hoe ze zijn in Marijke's boek! Bedankt voor je berichtje op mijn blog!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.