vrijdag 20 april 2012

Nog een keertje schommelen, én mijn nieuwtje...:-)

Hoi meiden, 

Laatst heb ik een schommelkaartje geplaatst, en omdat ik die zo leuk vond om te maken, heb ik er hier nog eentje. Deze is ook weer van offwhite linnenkarton, deze keer geinkt met Distress Pumice Stone.
 De basis is weer gestanst met de Spellbinders Grand Circles. Vervolgens een stans van de Damask Motifs links, rechts en in het midden bevestigd, in het midden daarvan de tweede mal van de Floral Ovals en een Ribbon Tag met Crealies tekststempel, bloemetjes van Nellie Snellen, blaadjes van Crealies. En de vlinders zijn weer van Cheery Lynn.
***********
Dan nog het nieuwtje waar ik het van de week over had....:-)
Ik ben uitgenodigd om DT lid te worden van een spiksplinternieuw blog.Het hoe en wat horen en zien jullie op 30 april, want dan wordt het blog gelanceerd. Spannend!!!! Jullie kunnen dan meedoen aan een bloghop, en als laatste komen jullie dan bij het nieuwe blog uit.... Wij gaan ondertussen nog even verder met de voorbereidingen, en hopen jullie dan op 30 april te zien op het puntje puntje blog :-)


groetjes, Elly

38 opmerkingen:

  1. Wow Elly!
    This is gorgeous. I love all your cards.
    hugs Maz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk huh nieuwe kleur inkt,maar je hebt de verkeerde benaming.haha
    Ja deze kleur distress gebruik ik ook vaak prachtig.
    En dat schommelen gaat je goed af zie ik wel.
    Ik moet ook nog steeds eens aan de schommel.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, Esther, bedankt voor de tip joh. Ik heb toch altijd gedacht dat het purnice stone heette...Er zat zeker een vlekje inkt op die letters toen ik dat voor het eerst las hahahaaha.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige schommelkaart is dit geworden.
    Super mooie stans heb jee gebruikt voor aan de zijkant.
    Prachtige kleur is het ook.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige schommelkaart zeg, mooie stansen gebruikt, super,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi elly
    een schitterende schommelkaart zou bijna dronken worden door al dat schommelen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel prachtig weer ,het word cliche hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elly,

    wat een prachtkaart heb je weer gemaakt! Leuk zijn die schommelkaarten. Ik heb er ooit eens eentje gemaakt, moet ik binnenkort ook weer eens doen.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi en wat een prachtige kleur ook.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is ook dit keer weer schitterend.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW, that is gorgeous Elly! That form looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly,
    Wat zou ik graag mee willen schommelen ☺☺☺, want je schommeltje is weer PRACHTIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. toppie kaart weer hoor elly
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Elly your card is beautiful. Love you use of the dies and distress inks to make a soft and beautiful presentation!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elly,
    Wat een mooie schommelkaart heb je gemaakt, toppie hoor!
    En dan het nieuws! ik ben heel benieuwd naar het ....blog ;-) succes met de voorbereidingen!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige schommelkaart heb je weer gemaakt , en dat is idd super nieuws........gefeliciteerd met je "nieuwe "baan. Wil je dan ook heel veel succes wensen.
    Veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een beauty! Ik blijf het gewoon mooi vinden!
    En dat nieuwe blog.....kijk er al naar uit!
    Gezien de DT-members zal er veel moois te bewonderen vallen.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende schommelkaart, Elly.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende schommelkaart Elly!!
    En superleuk nieuws...'k ben benieuwd naar het nieuwe blog. Ik ga vermoeden dat het heel leuk wordt door de namen van het team te lezen.
    Uiteraard hou ik het in de gaten...;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een waar kunstwerk deze prachtige schommelkaart! Erg mooie combinatie van de stansen... wauw wat een effect!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a beautiful creation Elly ! Congratulations on becoming a DT Member of a new Blog. Well deserved ! Greetings, Shirley x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende schommelkaart Elly, mooi van kleur en alles weer prachtig op elkaar afgestemd top.
    Gefeliciteerd met je dt schap en ik ben benieuwd hoor .

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw superleuke schommelkaart heb je gemaakt ,en gefeli met je nieuwe "job"!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat weer een pracht Elly.
    Echt weer schitterend.
    En gefeliciteerd met Je DT schap.
    Ben benieuwd naar het blog.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel erg mooi weer gemaakt
    en gefeliciteerd ben benieuwd naar het nieuwe blog lijkt me heel leuk
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zoals al je scrapsels is dit ook weer een beauty hoor en samen met vele anderen ben ik dan ook heel nieuwsgierig naar de nieuwe blog! Succes ermee en we zullen het allemaal in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. je maakt me wel nieuwsgierig, je kaart is weer een beauty.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een beeldje van een schommelkaart,prachtig zo in een tint,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wooow what a beautiful card, love the soft colours, great details
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowwww Elly,Wat een schitterende kaart is dit weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend gemaakt Elly. Een plaatje is het weer. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Als vanouds weer een prachtige kaart.
    Zodra ik op 30 april internet heb, hop ik even langs jullie kanjers. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I really love your swing card its beautiful. Margaret. x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Elly

    Wat een mooi schommelkaartje, mooi naturel.
    En wat een leuk nieuwtje, heel veel succes ermee.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi die schommelkaart en ik ben heel benieuwd hoor naar al het nieuwe waar je mee bezig bent.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat mooi zeg een schommelkaart, en gefeliciteerd
    dat je in het DT zit, mag je trots op zijn.
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Du bist ja ein Vulkan von Ideen, Wann ruhst Du Dich aus? Auch diese Karte ist zauberhaft. Guss, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.