zaterdag 7 april 2012

Mmmmm....lekker :-)

Hoi meiden, 

Hier wat lekkere paaseitjes voor jullie :-)( blijven jullie  lekker slank bij hihi, want jullie mogen er alleen maar naar kijken ) :-)

Ik heb een paasmandje en een kado-zakje gemaakt.
Voor het mandje heb ik HIER een gemakkelijke tutorial gevonden.
Voor de aankleding van het mandje heb ik gebruikt:
voor de border, de Antique Frames and Accents. Ik heb de border uitgestanst en het "negatief" (overblijfsel) heb ik gebruikt om op het hengsel te plakken, met een lintje ertussen, Vervolgens heb ik de Floral Ovals aan de voor-en achterkant geplakt, met daarop de prachtige bloemen mallen van de Persian Motifs. Het allerkleinste bloemetje komt van de Persian Accents, en de blaadjes van de Damask Accents.

Voor het kado-zakje heb ik weer de Floral Ovals gebruikt, de grootste dubbelgevouwen om het zakje heen, en de kleinere maat erop. Vervolgens nog een Creatable van Marianne Design erop, en één van de super leuke Ribbon Banners. Die zijn dan wel niet nieuw ,maar wel hartstikke leuk in combinatie met de nieuwste tekststempeltjes van Crealies. Hartstikke handig trouwens ook, want je kunt de stempeltjes in de juiste vorm buigen voor je ze op je acrylblok plakt, en zo loopt de tekst precies mee met de banners. Leuk!!!! (deze stempeltjes  staan niet op de site, maar zijn wel verkrijgbaar in de winkel) (Er zijn trouwens nu ook  achtergrond stempels van Crealies binnen gekomen.... Erruuug leuk!) :-)

groetjes, en een fijn Paasweekend !!
Elly


34 opmerkingen:

  1. Fabulous projects- I love the basket and Love the bonnet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke paasideetjes, het mandje heb ik opgeslagen, wil ik ook nog een keertje maken. En wat super dat je zelf het negatief van je afdruk gebruikt, over creatief gesproken zeg!
    Prachtig!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een supercreatie weer
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm lekker en erg mooi!!

    Fijne paas!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap zelfs de eitjes zijn in "Elly's style"!
    Het is een snoepie El!
    Leuk je foto, de Doe@ding achtergrond doet het goed, ik kan je nu misschien spotten als ik mijn moesje ga halen, zijn woont in Strijen.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha Elly, kom je eens op mijn blog kijken?....heb ik toch ook wel zulke zakjes gemaakt (wel met lekkere chocola)....maar de jouwe zijn duizendmaal mooier!!!! Ook je mandje is geweldig mooi geworden!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig Elly, het paasmandje is zooooooooo mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi ellie
    Prachtige spulletjes heb je weer gemaakt, echt schitterend
    fijne paasdagen
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Elly.
    Prachtig met al die mallen.

    Fijne paasdagen.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je paaseitjes ,en dat je er dan zo lekker slank bijblijft ..heerlijk !
    Mooie creatie's weer Elly
    Fijne pasen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ein Meisterwerk, perfekt in allem. Ostergrüsse, Ulla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Krijg er wel trek van weer ondanks dat ze lekker light zijn.haha
    Ziet er prachtig uit weer hoor beiden,erg leuk.
    Fijne Paasdagen!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er weer fantastisch uit Elly, vooral het mandje is super en heb ik meteen een idee wat ik met m'n nieuwe floral ovals kan doen.
    groetjes Gé

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen lieve Elly,

    Eindelijk weer een berichtje van mij meis....
    Sorry dat ik niet zoveel bij je op visite ben geweest...!

    Ja en je weet dat ik een groot fan ben van al jouw werk, en dan
    ook zeker nu weer van je geweldige Paasmandje met eitjes..

    Enne die foto van jou op je zijbalkje...meis wat ben je toch een plaatje met je slanke koppie...je ziet er beeldschoon uit!

    Meisie eerdaags zal ik je even belle, moet je nog zoveel vertellen..

    Fijne paasdagen...en liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. These are all fabulous, you are so creative and your work is just amazing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Elly,
    Dit is een heel mooi paasmandje en de inhoud deze zijn zo lekker maar inderdaad hier blijven we slank bij.
    Gr. Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh sit...ik zit hier te kwijlen, want ik wéét hoe die eitjes smaken! Zucht....
    Maar je creaties zijn minstens zo lekker (leuk)!

    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Elly,
    Weet je dat wel zeker.....want het is anders weer HEERLIJK "snoepen" hier op je blog en wat ben jij LEKKER "negatief" ☺☺☺ bezig.
    Fijne Paasdagen en GENIET er van.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Elly wat ben Jij erg met zo'n creatie.
    Dat is weer lekker snoepen met de paasdagen.
    Na de paas maar weer hard lijnen.
    Maar het is weer een prachtig mooi creatie.
    Heb een heel fijn paasweekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous Easter Creations Elly ! Awesome work ! Happy Easter, Shirley x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wat heb je dit weer mooi gedaan. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Piękny!!!!!!!!!!!!!!!
    Wesołych Świąt :))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige mooie creatie Elly! Fijne paasdagen.

    Gr. Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gelukkig ben ik niet echt gek op chocola. Hoef ik daar in ieder geval niet vanaf te blijven...;-)
    Je creaties zijn prachtig!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een chique paas cadeautjes heb je gemaakt!! Prachtige kleur papier en super mooie mallen. Heel mooi!! Fijne Pasen, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Elly wat ziet het er weer gelikt uit! Heel erg mooi gemaakt!

    Liefs en fijne paasdagen,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk mandje, Elly.
    Als wij dan alleen maar mogen kijken naar die eitjes, geniet jij er dan maar van.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Elly

    Schattige paas mandje heb je gemaakt, mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, your wrappings are fantastic!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.