vrijdag 6 april 2012

Fotolijstje

Hoi meiden, 

Voor vandaag heb ik een leuk klein fotolijstje te laten zien, gemaakt met de Spellbinders Antique Frames and Accents. Ik heb eerst het frame uitgestansd, toen de mal nog eens nagetrokken met potlood, dat uitgeknipt en vervolgens achter het frame geplakt. Het lieve babyhoofdje van Marianne Design erop ( je kan er natuurlijk ook een echt fotootje in doen) en een randje erom gemaakt met de Spellbinders Labels Large. Bloemetje en blaadjes zijn weer van de Nellie Snellen Rose Flower en Leaves ponsen.

groetjes, 
Elly

20 opmerkingen:

  1. Ook dit is schitterend gemaakt, helemaal zelf bedacht?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattig fotolijstje, Elly.

    Ik wens je een goed paasweekend.
    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Elly!

    Groetjes en fijne paasdagen!

    Karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend fotolijstje!!
    fijne pasen
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gaaf gedaan elly schitterend ook je pakje hieronder is geweldig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een sieraad op je kast. Geweldig mooi. Ik blijf ze allemaal volgen hoor.
    Lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig fotolijst heb je gemaakt. Vind je vorige creatie met het babypakje ook erg mooi. Helemaal supersssss.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig fotolijstje heb je gemaakt Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supers hoor elly
    heel fijne paasdagen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly,
    Wat een lieverdje!!
    Fijne paasdagen.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super, wat een lief fotolijstje!!

    groetjes Gé

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een pracht van een fotolijstje Elly.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn paasweekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een juweelte!
    Zoiets zou ik wel in de kamer willen zetten!
    Fijn Paasweekend!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig om dit fotolijstje in je kamer te zetten. Schitterend!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw....ziet er ook al zo mooi uit.
    Ik heb gisteren je kaarten bewonderd hoor bij Doeading. Zag er allemaal zo mooi uit.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je toch een fantasie.
    Ziet er ook erg leuk/mooi uit,schattig.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een juweeltje weer. Ik ga dit idee onthouden voor in mijn nieuwe kast. Ik ben er weg van.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.