maandag 2 april 2012

Demo nr 2

Hoi meiden, 

Hier dan de tweede kaart.......
Hiervoor heb ik gebruikt: voor de basis, de Grand Scalloped Circles, en de Grand Circles. Deze heb ik op elkaar geplakt en toen de kaart dubbel gevouwen, zodat er een schommelkaartje ontstond. Erop heb ik alle mooie stanzen  van het set Lattice Motifs gebruikt. De swirls aan de zijkanten zijn delen van de super mooie Cheery Lynn mal Lace Rose and Flourishes. De grote en middelgrote vlinders zijn ook van Cheery Lynn en het kleintje is van een Nellie Snellen vlinderpons ( medium). Zelf vind ik het best wel een apart en mooi geheel geworden zo. En jullie?

groetjes, Elly

34 opmerkingen:

  1. Niet zo bescheiden...hij is prachtig!!
    Ook weer in hele mooi kleurtinten.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, schitterend, maar zoals ik al zei, in het echie zijn ze stukken mooier,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,

    Wat laat je al 2 super mooie kaarten zien van demo bij Doe@ding.
    Heel leuk zoals de schommelkaart in elkaar zit.
    De kleur van de kaart hieronder vind ik erg mooi!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer zo een superkaart, vind je het gek dat ze blij waren met die demo met je het ziet er ook schitterend mooi uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik hierboven lees dat ze in het echt veel mooier zijn dan weet ik ook dat dit waar is maar ik vind deze op foto als zo prachtig! Leuk ideetje ook die schommelkaart!
    Wat heerlijk om zo met al die stansen te mogen spelen ;))
    fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Elly, schitterend!!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is gorgeous Elly, love it.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elly,
    dit leuke model staat ook nog op mijn to-to-lijstje! Ik vind jouw versie ontzettend mooi!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Elly,
    Een beetje anders.....valt mee hoor, maar wel weer heel SUPER. Zoals jij de Spellbinders gebruikt lijken het wel Snellbinders ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook weer een prachtige kaart Elly.
    Zo mooi he al die nieuwe Spellbinders.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly wat is hij weer mooi hé.
    En in het echt vind ik hem nog mooier.
    Leuk dat je kaarten nog bij Marlous te bezichtigen zijn.

    Liefs Jans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een beeldige kaart Elly! Zo chique als jouw kaartjes zijn...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een superlief kaartje weer, Elly.
    Maar dat zijn ze allemaal.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wowww Elly toch wat is die schitterendddd.
    Echt beeldschoon.
    Kijk met verlangen naar morgen uit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi elly
    hoe kom je toch steeds op al die goeie ideetjes om een kaart te maken?
    geweldig!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Elly, ik had zoooooo graag je prachtige creaties in het echt komen bewonderen afgelopen zaterdag maar door de babyshower voor mijn schoondochter is het er bij ingeschoten. Jammer maar ik hoop toch zéker dat er nog eens een gelegenheid komt????In ieder geval weer de complimenten voor alle prachtige dingen die je ons laat zien, supersssssssssssssss. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eindelijk hier ben ik weer eens! Er staan weer een heleboel mooie kaarten op je blog! Prachtig!!! Je had duidelijk zin in de demo bij doe@ding! Genieten Elly!!! Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Another stunning 'Elly Creation' ! I love it ! Have a great day, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is schitterend Elly, erg mooi. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook dit is weer een Schitterende kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze is wel errug MOOI!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Elly,
    Absolutely stunning card,so pretty :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is weer een pracht Elly.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woww sieht die toll aus .
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het weer toppie joppie. Wat leuk gedaan weer. Ook een heel mooie combinatie van kleur weer. En de nieuwe mal vind ik een beauty.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.