zaterdag 14 april 2012

Beterschap

Hoi meiden, 

Een beterschapskaartje deze keer....
Hier heb ik voor de achtergrond maar weer eens de "Belleek techniek" gebruikt (zie HIER hoe dat werkt). Wow, dat vind ik zo'n gaaf resultaat geven, en vooral in deze kleur, Ranger Distress Weathered Wood  (dit is echt mijn persoonlijke favoriet van alle Distress inkten :-). Verder heb ik de Spellbinders Persian Motifs gebruikt voor de grootste mal, issie niet prachtig?? :-) Hierop heb ik een frame gemaakt met de Spellbinders Labels Twenty Two met daarin een Crealies bloem. Eronder een Ribbon Banner met Crealies tekststempeltje erop. De bloem onderop de kaart en de vlinders zijn van Nellie Snellen, en de mooie sierlijke bladeren zijn van de Damask Accents. Ik hoop dat mijn kaartje weer in de smaak valt bij jullie.Ik hoor het wel weer :-).

groetjes, 
Elly

29 opmerkingen:

  1. Unglaublich, Du hast schon wieder ein Meisterwerk vollbracht.Die Karte ist einmalich. Lieber Gruss,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor.
    Ik vind die ondergrond ook zo mooi.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Elly, ik heb net ook het filmpje bekeken, en ik deed het meestal na het embossen, maar dit is mooier en dieper,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke kaart weer hoor elly
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Elly dat geeft zeker een prachtig effect...mooie kleuren meis..!
    Een waar schilderijtje...prachtig!

    Meis ik vond het heerlijk om weer effies met je geklessebest te hebben, je bent een mens met een hartje van goud...!

    We zien elkaar snel...super!
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super elly maaarrree ik heb het idee dat je kaartjes steeds mooier gaan worden
    deze achtergrond is zo mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, en ja die kleur is zeker SUPER!!
    Leuk zoals onderaan de blaadjes verwerkt zijn tot een soort banner.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje geworden hoor,
    leuke stansen heb je gebruikt.
    Fijn weekend. Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart weer, heel apart.

    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je voelt je direct een stuk beter als je zo'n mooie kaart ontvangt. Schitterend!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Elly,
    Wat zijn ze stuk voor stuk allemaal mooi! Geweldig. Het is iedere keer weer dezelfde complimenten die ik je moet geven, maar welgemeend!
    Ben benieuwd naar de volgenden !
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is deze weer, jij beheerst zoveel technieken. Zelf zie ik ze dan maar vergeet die ook weer ;)
    Hebben jullie heerlijk gevierd?
    Ik kijk er écht naar uit dat ik je binnenkort mag ontmoeten :))))))))
    Fijn weekend,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous Elly, I love the weathered wood color and it's so elegant on this card.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig zeg, ik heb gekeken naar het filmpje en zal het ook eens proberen vind het erg leuk.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card, I especially love that gorgeous embossed paper :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Elly this is absolutely equisite! And love the new profile picture!! 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En wéér zo'n mooie. Tja wat had ik anders verwacht. Leuk die techniek , ben er ook mee aan het werk.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat weer een pracht kaart Elly.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart en die techniek is zo leuk om te doen en het effect is super mooi.
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Elly wat leuk dat je me volger bent geworden Ben daar echt trots op
    Jij maakt zulke mooie creaties kijk altijd wel even bij je creaties
    Deze kaart is weer super gaaf
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Elly,
    Wat een prachtig kaartje is het weer geworden, ja die distress kleur is zeker mooi, ik ben ook begonnen met distress, maar deze mis ik nog.
    Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend. En ik doe het te weinig. Embossen bedoel ik. Wat staat het hier weer mooi bij. Zeker als je het zo met distressinkt bewerkt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zawsze pięknie i zawsze patrzę na Twoje prace z zachwytem :))

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtig nou als je daar niet beter van wordt, die kleuren zijn ook heel mooi en heel apaert

    BeantwoordenVerwijderen
  26. It is really a gorgeous card. I like the weathered wood color very much as it looks so descent. It is well decorated. Great paper work I must say. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.