donderdag 27 oktober 2011

kerstkaart 2

Hoi meiden,

Nog een kerstkaart....voorlopig hoeft er geen andere titel boven mijn posten, want het zullen voornamelijk kerstkaarten worden, die jullie nu gaan zien hier :-)
Deze heb ik weer op een langwerpige kaart gemaakt. Moest wel vond ik, want op een ander formaat kaart vind ik de Creatable LR 0190 lantaarn een beetje groot uitvallen. Maar ik vind hem wel super gaaf, dus dan maar zo. ( je moet tenslotte roeien met de riemen die je hebt, en gelukkig heb ik "riemen" genoeg hahaha). De hoek is van de Spellbinders Holly Motifs, de dennetakjes zijn van de Martha Stewart pons Branch, de kerststerren zijn van Nellie Snellen Floralponsen, de hulstak en de "sneeuwvlokken" ook. De kaars in de lantaarn is van Joy Crafts. Voor het venster van de lantaarn heb ik weer Dr. Oetker gelatine gebruikt :-).

groetjes,
Elly

24 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,

    ik vind je kaartje echt super gaaf.
    Leuk van kleur en prachtig uitgewerkt met de lantaarn.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal super!!! Prachtig gemaakt de lantaarn met de kaars erachter.
    En de kleuren zijn natuurlijk ook weer heel mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje Elly. De lantaarn is inderdaad aan de grote kant en daarom heb ik hem nog maar niet aangeschaft maar als ik dit kaartje zo zie moet ie d'r toch maar komen hihihi. Lief designpapiertje en mooie combinatie van de malletjes.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Вот это да ...!!!!!супер !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looks great! I have the lantern too, but I not have time to try it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh dit is ook weer een bjoetie zeg!!! Ik had die lantaarn nog niet gekocht, vond hem erg groot maar zo kan je het heel mooi verwerken op een kaart.. misschien toch maar.. haha

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik vind het totaal geen straf om berichtjes met als titel "kerstkaart" te zien op jouw blog hoor! :) Wederom weer een prachtig kaartje!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is het. De kleurencombi vind ik heel erg mooi.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly,
    Zeker mooi zo langwerpig, ook wel eens leuk om een ander formaat te zien, hij is wel gaaf geworden hoor je kaart, nu heb je het over de raampjes met gelatine?? Hoe doe je dat? Gewoon blaadjes erachter plakken ofzo?

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt...heerlijke kleuren!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer prachtig mooi ELLY.
    En schitterend van kleur.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo als altijd weer superrrrr gelukt.....
    En gelatineblaadjes, wat een vondst!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi elly
    je kaart ziet er weer meer dan prachtig uit,de kleuren geweldig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh whow, hij is weer supergaaf geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Elly,
    wat een leuk lantaarntje,
    jij hebt het weer zo mooi verwerkt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi el,
    je hebt mijn favoriete kaartje eindelijk geplaatst. Hij is zo mooi!!! Evenals je nieuwe foto. Wat een verschil meid.Knap gedaan hoor en volhouden hoor!!
    Het was gezellig gisteren.Gauw weer overdoen!!
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Elly,
    Beautiful card!
    You always surprise me!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a fantastic christmas card! So gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.