maandag 20 december 2010

Laatste kerstkaart.

Zo dit is nu echt mijn aller..aller..allerlaatste kerstkaart voor dit jaar ;-).

Oh ja, vandaag zijn Jeannette en ik EINDELIJK naar Doe@ding geweest ;-). Nou, de winkel is in één woord GEWELDIG geworden. Heerlijk ruim, alles heel overzichtelijk bij elkaar. Super. Dus.... ben je nog niet geweest....dan MOET je echt even gaan kijken( en kopen uiteraard hihihi). Ik kwam uiteraard ook weer niet met lege handen thuis. Het leukste wat ik heb gekocht zijn de nieuwe spellbinder/justrite mallen. Gaafffff!!! Verder nog wat designpapier, karton, plakparels, tape en een stempeltje. TJa, dat weet je van tevoren natuurlijk, áls je naar Marlous gaat, kom je nooit met lege handen thuis hihi.

groetjes, Elly

20 opmerkingen:

  1. Je laatste kerstkaart is weer mooi geworden Elly.
    Ik ben een beetje jaloers op je omdat je bij Doe@ding bent geweest.
    Ik wil daar zo graag eens zien, maar het is zo ver weg helaas.
    Maar geniet maar weer lekker van je nieuwe spulletjes.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly,wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    Je aller laatste KK ,heerlijk hé ik heb vanmiddag ook al mijn kerstpapier en spulletjes opgeruimd.
    Kunnen we heerlijk weer gewoon aan de slag. Wens je veel crea plezier met je nieuwe spulletjes.Het is echt super hé bij Marlous.
    Het is voor mijn portemonnee wel goed dat ze zo ver weg woont Hihi.
    Ik zou zo weer wel er heen willen.
    Groetjes maar weer en freubel ze,Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ja eenvoudig. Kan best wezen. Maar ik vind hem super stijlvol.
    Wat geweldig leuk dat jullie naar Doeading zijn geweest, zou ik ook wel willen. Maar helaas een beetje te ver weg.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je allerlaatste kerstkaartje is prachtig!!! Maar ook je vorige kaartje vind ik super.
    Leuk dat jullie toch bij Marlous zijn geweest. En een grote winkel hè? Ik ben zaterdag nog even geweest.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi elly wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt zeg! Heel veel plezier met je nieuwe aankopen van doe@ding wat een mooie en gave winkel he! en zoooooo groot! ik heb me zaterdag lopen vergapen aan alle nieuwe spulletjes.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is weer een mooi kaartje inderdaad net als de vorige.

    Bea

    www.beashobbyplaneet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een mooitje zeg! En je weet het...eenvoud siert de mens, én de kaart.
    Wat was het lekker leuk hè, vanmiddag?
    Groetjesssss! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Elly.
    Zo subtiel en zacht qua kleur en accentjes.
    Mocht je toch nog van mening veranderen en overwegen nog één of tien kerstkaartjes te willen maken, dat vinden we het echt niet erg om te komen bewonderen! Dus kom maar op!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ślicznie wygląda w tych niebieskościach ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super kaart, eenvoud siert!!!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou eenvoudig, vind hem prachtig en super chique hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die heb ik ook gekocht de spellbinder van justrite, zo gaaf is die!! Ja weer een musthave!! En ja de winkel is DE WINKEL waar je MOET zijn voor al die hebbedingetjes!!hihih Tis net een snoepwinkel! Heel vervelend allemaal!!hihihih

    Je kaartje is weer top!!!
    liefs
    Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is je kaart weer, gave winkel he? Ben er Zaterdag geweest, superleuke spullen hebben ze daar, heb dan ook al mijn verjaardagsgeld uitgegeven, erg he?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er werkelijk weer beeldschoon uit! PRACHTIG!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige laatste kerstkaart!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. elly hij is weer schitterend
    ik geniet altijd van jou creaties
    ik wens je en jou gezin hele fijne feestdagen en veel gezondheid
    lieve freubelgroetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eenvoudig? Hij is weer geweldig mooi, echt een Elly kaart!
    Alvast hele fijne feestdagen en een goed uiteinde gewenst!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toch nog even stiekem een kerstkaartje om het af te leren. Toch is ie evengoed weer prachtig.
    Alvast fijne kerst.
    gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.