woensdag 27 oktober 2010

Van Harte

Ik zag bij Hannie op d'r blog dit leuke idee.... een kaartje met pons rand. Normaal plak ik zo'n uitgponst stuk karton nog op een vierkante kaart, maar zo vind ik het ook errug leuk;-).
Ik heb deze vandaag gemaakt samen met Gerda, die lekker een dagje kwam freubelen. We hebben er nog één gemaakt, die staat hieronder, maar die komt op een of andere manier niet zo mooi over op de foto als in het echie. Jammer!

Ik heb voor allebei weer distress inkt gebruikt.Voor de rose victorian velvet, en voor de blauwe/grijze, weathered wood.
groetjes,
Elly

33 opmerkingen:

  1. WAUW!! Wat een PRACHTIGE kaartjes!! Dat gestanste randje is het heel leuk zo! Ik wordt er hebberig van en ik denk dat ik die toch ook aan mijn collectie moet toevoegen!!hihi
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele mooie kaartjes!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super
    wat een mooie kaarten en dat randje mmmhh erg mooi
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty's weer allebi, de blauwgrijze heeft mijn voorkeur, vind die distresskleur zelf ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Phoe wat zijn die Sjiek..!!
    Prachtig Elly.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hè?
    't Was een SUPER dag!!!


    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend! Ik vind beide kaarten echt prachtig, er valt zoveel moois op te ontdekken.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hè Gerda, ik vond het ook SUPER!! We doen het snel over hoor, en dan met z'n drietjes, Jeannette ook.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer ontzettend leuk!!!
    Ik hoor morgen wel van Gerda hoe ze gemaakt zijn,ben haar vriendin!!
    Groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow dit is chique, schitterend en heel origineel is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oo wat zijn ze weer mooi!!!!!!!!!!!!!!!

    Super geweldig mooi.!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Ineke, leuk dat je ook even langs komt!
    Ja ze zijn leuk geworden hè, het was echt weer een productief dagje ;-)
    Gerda zal je wel lesgeven hoor hihihi

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super sjieke kaartjes Elly!!! Prachtig met het distressinkt.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn weer geweldig mooi Elly , je hebt het ook te pakken he met de Distress inkt. Zei toch dat het verslavend is. De ponsrand is ook geweldig , ik heb het set ook maar besteld bij Marlous.
    Ach ja zo gaat dat he.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind allebei je kaarten schitterend. Dat ze mooiere kleuren in het echie hebben is volgens mij bij iedereen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige kaarten, de bovenste is mijn favoriet. Dat randje er omheen is ook geweldig mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaarten weer zeg! Bij mij zijn ze allebei favoriet;)
    groetjes
    Neline
    oja...het randje is supersss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allebei weer prachtige kaarten Elly,
    leuk he met die ponsrand.

    Die hoekjes die jij nogal eens gebruikt, zijn die ook van spelbinders?

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw elly wat zijn ze schitterend mooi meis en vooral de eerste vind ik helemaal supers !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhhh Elly,Wat zijn ze weer schitterendddddd.
    De kleur die rand en die andere details,prachtig meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn weer hele mooie kaartjes, ook de onderste! De roze kleuren vind ik prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaarten zijn weer prachtig, de rand is schitterend.
    Een tijd geleden heb ik ook zo een kaart gemaakt, de rand geeft zo'n mooi effect.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zoooooooooo, die zijn weer ontzettend mooi geworden!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Allebei ontzettend mooi!!!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Elly,

    En ja deze twee zijn ook weer schitterend geworden.
    Ik weet bijna niet meer wat ik steeds zal schrijven over je mooie kaartjes.
    Maar ik heb weer genoten hoor Elly.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat zijn ze weer superrrrrr Elly...en die rand wowwwwww

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een gave kaartjes maar die rand vind ik helemaal het einde die ga ik van de week eens uitproberen vind hem echt super
    liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ooooooooooooooooooo wat zijn ze mooi!!!!!!!!!! echt heel knap gedaan.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie blog ,ik heb genoten om je kaartjes eens te bekijken,wat zijn ze prachtig !Héle mooi stijl heb je !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Elly,
    'k Heb gisteravond Gerda's kaart in het echt gezien, prachtig hoor!!
    'kBen benieuwd naar jullie volgende creaties...
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn ze weer mooi!!
    Vooral de rose vind ik helemaal geweldig.

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaarten weer, Elly.
    De onderste heeft mijn voorkeur.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.