maandag 2 augustus 2010

...en nóg eentje.

groetjes, Elly

10 opmerkingen:

  1. Oooooooooooooooo Elly, ik vind jou creaties altijd zo mooi. Mijn complimenten hoor.
    Ik ben helemaal verliefd op je vorige creatie, superrrrrrrrrrrrr.

    Groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly,

    Hoe krijg je het toch voor elkaar!! Jouw kaarten zijn zo geweldig mooi!! ben er gewoon jaloers op!!
    Zeker de kaarten met bijbel teksten vind ik supergaaf!!
    Het zijn echt stuk voor stuk kunstwerkjes!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook echt schitterend,ik vind deze teksten prachtig.
    Complimenten,want veel komen er niet vooruit dat ze christen zijn.
    Jij bent echt ons voorbeeld.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi!!!!

    mmmmmmmm...
    die challenge, ik ga er meer gaan kijken dan in aktie te komen, ik ben een verschrikkelijke twijfelaar!!!
    staan alle deelnemende kaarten er op?
    of alleen de eerste?

    Dat is wat anders dan jij, zo aktief en vol inspiratie.

    ik doe mijn best!!!!

    Groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merci Elly voor je berichtje.
    Beloofd, ik doe mijn uiterste best .....
    het op tijd af te krijgen

    Groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Elly
    ik heb even weer al jouw prachtige creaties
    bewonderd en ze waren weer schitterend mooi!!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. joh je hebt er de sokken in hihi, maar kan niet anders zeggen dat ook deze prachtig is

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat is deze weer mooi.
    Echt schitterend!!!!!!!!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jeetje je gaat maar door he wat zijn ze weer gaaf zeg

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.