donderdag 12 augustus 2010

Ander kleurtje.

Het viel me ineens op dat het allemaal nogal saai werd op mijn bloggie, omdat ik de laatste tijd vaak bruin/blauw/beige heb gebruikt. Ik dacht; daar moet ik meteen maar iets aan doen hihi. Dus bij deze weer een wat fleuriger kaartje. De nesties die ik hier heb gebruikt zijn; de renaissance hearts voor de achterste stans, de blossom voor de ring en de standard circles. De swirlies die achter de grootste stans vandaan komen zitten ook bij de renaissance hearts.
groetjes,
Elly

14 opmerkingen:

  1. Ohhh wowwww Elly,Wat een beeldschone kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Elly ik vond je blog niet sai worden hoor.
    Maar deze kaart is ook weer supermooi!

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vond het helemaal nog niet saai, vind de het blauw mooi, het roze ook, eigenlijk allemaal, ik hou van kleurtjes en zeker als ze zo mooi zacht gebruikt worden als in jouw combinaties,
    fijne dag van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elly eerst en vooral bedankt voor de uitleg van de m steward ponsen rondomrond, ik had de bijsluiter weggegooid omdat ik het toch neit goed begreep, had het beter niet gedaan haha.
    Je kaart is zo mooi!
    En nog een vraagje, die geweldige nesties Renaissance en zo.......
    vind je dat bij de gewone nestabillities of zijn die van een ander merk of zo, ik vind ze zo mooi!!!!
    In sept gaan we naar Mechelen, enige deftige beurs in België en wil ze daar proberen te bemachtigen, vandaar dat ik graag wat gedetailleerde info hierover vraag.
    Ik doe wat van zeuren aanje hoofd héééé
    Alvast bedankt

    Groetjes

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dit vind ik een mooie!!!!!!!!!
    wat een superkaart
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your work is a dream!
    I wish you an lovely day
    Sabine from Germany

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Elly,

    Wat een beeldschoon kaartje erg mooi!!

    XX liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe kan je blog nu saai worden met alle prachtige kaarten die je altijd maakt. Ook dit is weer een plaatje. Geweldig mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het ziet erweer allemaal prachtig uit elly
    je kaartjes zijn geweldig


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey meis,

    Wat heb ik jouw verhaaltjes en kaartjes gemist!
    Lekker op weer effies bij je op bezoek te komen, en natuurlijk je kunstwerkjes te bewonderen.

    Ik kan je zeggen dat alle kaartjes die je maakt nooit saai worden of vervelen...!
    Ik kijk er met veel plezier naar en je hebt een fantastische stijl!

    Liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo

    bedankt voor je berichtje, heb snel even gaan piepen op de site, daar heb ik eveneens
    inpressabilities gevonden.
    Kan je dat vergelijken met cuttlebugprints?
    heb je daar een voorbeeldje van?
    Alvast bedankt hoor!

    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. saai? Noem je blog alles behalve saai, het is ben blijft een mooie kleurencombinatie toch? Deze kaart is ook weer supers meis en mooie nesties heb je gebruikt....liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.