zondag 21 maart 2010

Justrite ...en Demodag.

Gisteren was ik samen met Jeannette op de Demodag van Doeading in Spijkenisse. Het was weer GEWELDIG!! We hebben de hele dag weer vol gemaakt, hihi. We zijn even lekker wezen eten tussendoor en toen als een haas weer terug naar hotel Atlas, waar de demodag gehouden werd ;-) We waren net binnen en toen viel mijn oog op het rek met Justrite stempels...nou daar zit ik al maanden van te kwijlen, dus... nu de knoop maar doorgehakt en om te beginnen miin eerste 2 setjes aangeschaft. Zo mooi zijn die dingen!!! Het zullen waarschijnlijk ook niet de laatste setjes zijn, mezelf kennende ;-) Hier het eerste kaartje wat ik ermee heb gemaakt. Het is nog eenvoudig qua Justrite, maar ik ben nog zoekende naar inspiratie ;-)
Foto even "geleend" van Jannie van der Zwan ;-)
Jeannette en ik zitten rechts achterin, aan tafel bij Angela.

Verder hebben we nog wat leuke workshops gedaan. Een leuk notitieblokje gemaakt bij Sanne en haar moeder, en bij Angela hebben we nog een leuk paaskaartje gemaakt. Maar eerlijk gezegd zaten we daar meer voor de rottigheid hihi, dan voor het kaartjes maken. We hebben dubbel gelegen daar aan tafel. Zouden we eigenlijk vaker moeten doen hè Angela ???? Hahahaha.
Nou ik hoor weer graag wat jullie van het kaartje vinden.
groetjes, Elly

26 opmerkingen:

  1. Superkaartje weer!!
    Zijn leuk zeg die just right stempels!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je een schitterende kaart gemaakt
    helemaal GEWELDIG

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de kaart is geweldig!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    oooh ik had je niet herkend wat dom van mij zeg! maar nu je schrijft dat je samen met jeannette was gaat het licht je branden wat ben ik toch een domoor haha
    wat was het een gezellige dag he!
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Elly,

    Wat zijn dat voor stempels, en waar haal je die, je hebt het over Atlas, is dat een winkel ? Ik hoor graag van je, je kunt ook antwoord geven via mijn blog
    marjonskaarten@blogspot.com
    groet
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het weer een lieverd zeg.
    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, het papier is zooo mooi!! welk merk is het?

    Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig zeg!! Echt een schitterende kaart Elly!
    Ik ben ook weg van JustRite stempels. Ik weet alleen niet met welke te beginnen... Hihi misschien komt dat nog!
    Ik had graag met jullie aan die tafel willen zitten bij Angela! Misschien komt dat ook nog eens... Fijn dat het zo leuk was!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is tie moooooooi!!! En jij maar zeggen dat je geen inspiratie hebt?? Hihi, die ligt dan zeker nog bij Angela onder de tafel! Wauw, wat hebben we gelachen hè? Ik denk er steeds weer even aan terug...
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart is dit, en die stempels zijn ook zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart! Het stempeltje is inderdaad heel gaaf, maar ook het papier is prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooooohhh die Elly weet van geen ophouden. Deze is ook weer zo mooi. Op hoeveel zit je nu? Je moest er toch een stuk of 40? Zit je er al bijna aan of moet je nog even door. Nou ja het ken niet skelen want al moest je er 100. Ik vinde ze toch allemaal even mooi hihi.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauww Elly wat een sjieke kaart prachtig.
    Ik heb gisteren ook de stempels gekocht hiii ook 2 setje ;)
    Wat een super dag heeft marlous er weer van gemaakt he.
    Leuk jullie gezien te hebben.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig kaartje heb je er van gemaakt Elly!! En ben blij dat je jullie je bij mij wel hebben gedragen ... LOL
    Maar had wel een verzetje kunnen gebruiken hoor!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind m schitterend hoor je kaart zo fijntjes ook. leuk dat jullie t zo gezellig hadden. moeten danielle en ik ook maar eens doen. we wonen in schiedam dus spijkenisse is niet zo ver. echt super gedaan hoor , groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi elly,
    Ik ben ook wel benieuwd welk stempel dat precies is, ik heb er nog nooit van gehoord. het is wel een plaatje zeg!
    Heeel Mooi!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooi kaartje Elly.
    Die stempels zijn prachtig. Ik heb er 1 van maar dat is zeker niet de laatste..

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Elly,

    Ik heb mij zojuist ingeschreven voor de nieuwsbrief van Doe@ding. Ze hebben er echt van alles. Zal daar zeker gaan kopen.
    groet
    marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. elly,

    ik kom je hier speciaal bedanken
    voor de knuffel,
    zoooooooooo lief van je,
    zoals je kaarten liefde uitstralen, zo doe jij dat ook.

    Mijn hond, Shanna, was een hele lieve hond, nooit zal ik er nog zo'n lieverd hebben.
    Ik woon ook in een gebouw waar ik geen huisdieren mag houden.
    het laatste jaar was Shanna dan ok bij een vriend die ook dezelfde rashond had en ze hadden een fijne tijd samen.
    Nu is die vriend aan het overwegen om opnieuw een nieuwe
    golden te kopen, en ik mag er ook helpen bij de opvoeding en zo.
    het is zoals je zegt, je kan er veel liefde aan geven en je krijgt er nog meer terug!!!

    Groetjes
    Tine
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful blog!! Thanks for stopping by my blog and becoming a follower :) I really appreciate you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel vaker!! Het is buiten gewoon gezellig als Plien en Bianca ( Elly en Jeanette) bij je aanschuiven!! Meiden wat was het gezelliggg!!!!
    Je kaartje is weer super en ja die justrite zijn in een woord geweldig, dus dat gaat weer geld kosten!!hahaha
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Elly wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Geweldig mooi. Wat was het gezellig he afgelopen zaterdag?

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superrrrrrrrrrrrrrr mooi kaartje Ely!!! En wat heerlijk dat jullie het zo leuk hebben gehad ff lekker lachen is zooooooooo goed voor de mens
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow beautiful work. I enjoy your blog. TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Elly,
    Thank you so much for your comments and following my blog. I just can't tell you how much I love your work. It is amazing!
    TFS=Thanks for Sharing

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.