donderdag 4 maart 2010


En weer twee lekkere "softies" ;-)
groetjes,

14 opmerkingen:

  1. Ohh...wat prachtig weer Elly!!!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Elly,
    weer al van die prachtige kaarten,
    mislukt er wel eens eentje bij jou? volgens mij niet
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk wel Andrea, ik ben echt niet over elke kaart even tevreden hoor, maar dat heeft iedereen toch zeker? Ik heb er nog een paar meer gemaakt, die zijn niet "blogwaardig" zoals ik dat noem hihi, dus die gaan in de verkoop zonder dat ze hier te zien zijn ;-) (want gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat als een speer hoor Elly, en al je kaartjes zijn wee super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er weer mooi uit zeg! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je bent niet bij te houden hihi, maar het zijn weer twee beautys

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooooooooooooo en weer een heel mooi kaartje
    echt schitterend hoor elly

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend wat een inspiratie, ik vind ze geweldig allemaal !!!!
    Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.


    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer prachtig, maar de roze variant vind ik het mooist. Die vind ik echt geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zet deze keer geen reactie hoor, ik weet zo onderhand niet meer wat ik nog kan zeggen...;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhh Elly,schitterende kaarten,prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaartjes weer Elly. Ik vind vooral die roze kaart super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ммммммммммм..какая красота!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.