woensdag 3 maart 2010

10 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb jij de gang erin zeg!!! Super-kaartje weer.

    Groeten Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Elly, nu doe je het weer,
    ik verbaas me elke keer weer, wat een creativiteit en wat een snelheid
    volgens mij wonen er een paar elfjes bij jou , die voor je werken,wink,wink.
    je kaart ziet er weer super uit
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een mooie kaart !!
    En wat een creativiteit heb jij zeg echt super.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid, meid...wat een mooitje! En die hoekjes...zoooo mooi! ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf kaartje! Prachtig van kleur!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooooooooooooooo die is ook SCHITTEREND hoor
    net zoals je andere kaarten


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij iedere kaart die ik van je voorbij zie komen blijf ik me verbazen. Ze zijn allemaal prachtig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide kaartjes van vandaag zijn weer super mooi! Wat een prachtig kleuren heeft deze, alhoewel ik de blauwe in het bovenstaande berichtje ook prachtig vind.
    Groetjes van JAcqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.