donderdag 15 oktober 2009

Award

Deze award kreeg ik van Anita én van Angela én van Andrea.Bedankt hoor meiden, erg lief van jullie!
Er komt wel een en ander bij kijken.. ik moet dus 10 dingen over mezelf vertellen..pfff das niet mis ;-) en ik moet hem doorgeven aan 9 andere bloggers. Nou net als Anita ga ik dàt niet doen, ik maak er 4 van, want 9 is wel erg veel.

Nou wat zal ik eens vertellen....

1. Ik ben gek op kaartjes en andere scrapdingetjes maken ( maar dat is ondertussen wel duidelijk hihi).
2. Ik vind het heerlijk om met mijn vriendin Jeannette een dagje te scrappen en te beppen(vandaag nog gedaan ;-).)
3. Ik vind het ook heerlijk om samen met haar te gaan hobbyshoppen, en dan ook nog lekker ergens wat te gaan eten.
4. Mijn lievelingsgerecht is shoarma;-), daar kun je me voor wakker maken ( maar wel pas als ik minstens 9 uur lang heb geslapen haha)
5. Mijn favoriete muziek is alles van Bruce Springsteen.
6. Àls ik eens tv kijk ( wanneer ik niet achter de tafel zit te scrappen ) kijk ik graag naar detective-achtige series en films.
7. Als ik nog eens een keer de loterij win ( wat niet waarschijnlijk is, want ik speel niet mee ;-) ga ik lekker superveel hobbyshoppen ;-) Niet dat ik geen spullen heb,maar ja, dat heb je met deze hobby, je hebt eigenlijk nooit genoeg hahaha.
8. Ik ben blij dat ik nu bij punt 8 ben, dan kan ik tenminste door naar punt 9 ;-) want 10 dingen is wel errrruggg veel hoor.
9. Ik val nu bijna om van de slaap dus ik ga snel door naar punt 10.
10. en ik hoop jullie weer snel op mijn bloggie terug te zien ;-)

Nu moet ik hem nog doorgeven aan enkele andere bloggers en dat worden;
Jeannette
Suze
Celia
Wilga
groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Hartelijk dank voor de Award,een hele eer hem van jou te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh Elly wat lief dat ik hem mag ontvangen van je.
    Sorry voor de late reactie maar het is hier drukjes.
    Ik ga hem gauw op m,n blog zetten.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.